Przedszkolaki pracują na szóstkę Drukuj
środa, 27 kwietnia 2016 16:43

W kwietniu przedszkolaki z grupy „Smerfy” odwiedziły nas 13, w środę. Na wspólnych zajęciach z uczniami klasy IIc realizowały powierzone im zadania. Każdy z małych gości współpracował ze starszym kolegą.

 

 

Pierwszym zadaniem było ułożenie puzzli z elementów w jednym kolorze i wklejenie w kontur narysowany na kartce. Starsi koledzy byli pod tak dużym wrażeniem poprawności i szybkości realizacji ćwiczenia, że w nagrodę wystawili przedszkolakom ich pierwsze szóstki.

Kolejnym zadaniem, do jakiego przystąpili wszyscy uczestnicy zajęć, była kolorowanka. Pięciolatki przed przystąpieniem do kolorowania musiały odnaleźć pięć różnic między dwoma obrazkami, natomiast drugoklasiści wykonali obliczenia matematyczne, aby dowiedzieć się, jakim kolorem mają zapełniać poszczególne kontury. Wszyscy pracowali w dużym skupieniu i z niedowierzaniem przyjęli komunikat, że czas spotkania dobiegł końca.

Podczas przygotowywania się przedszkolaków do wyjścia szkolni koledzy już umawiali się na kolejne wspólne spotkanie, na które serdecznie młodszych kolegów zaprosili.

 

 

Dorota Rafałkowska

 

Przedszkolaki pracują na szóstkę

W kwietniu przedszkolaki z grupy „Smerfy” odwiedziły nas 13, w środę. Na wspólnych zajęciach z uczniami klasy IIc realizowały powierzone im zadania. Każdy z małych gości współpracował ze starszym kolegą.

Pierwszym zadaniem było ułożenie puzzli z elementów w jednym kolorze i wklejenie w kontur narysowany na kartce. Starsi koledzy byli pod tak dużym wrażeniem poprawności i szybkości realizacji ćwiczenia, że w nagrodę wystawili przedszkolakom ich pierwsze szóstki.

Kolejnym zadaniem, do jakiego przystąpili wszyscy uczestnicy zajęć, była kolorowanka. Pięciolatki przed przystąpieniem do kolorowania musiały odnaleźć pięć różnic między dwoma obrazkami, natomiast drugoklasiści wykonali obliczenia matematyczne, aby dowiedzieć się, jakim kolorem mają zapełniać poszczególne kontury. Wszyscy pracowali w dużym skupieniu i z niedowierzaniem przyjęli komunikat, że czas spotkania dobiegł końca.

Podczas przygotowywania się przedszkolaków do wyjścia szkolni koledzy już umawiali się na kolejne wspólne spotkanie, na które serdecznie młodszych kolegów zaprosili.

Dorota Rafałkowska

Przedszkolaki pracują na szóstkę

 

 

W kwietniu przedszkolaki z grupy „Smerfy” odwiedziły nas 13, w środę. Na wspólnych zajęciach z uczniami klasy IIc realizowały powierzone im zadania. Każdy z małych gości współpracował ze starszym kolegą.

Pierwszym zadaniem było ułożenie puzzli z elementów w jednym kolorze i wklejenie w kontur narysowany na kartce. Starsi koledzy byli pod tak dużym wrażeniem poprawności i szybkości realizacji ćwiczenia, że w nagrodę wystawili przedszkolakom ich pierwsze szóstki.

Kolejnym zadaniem, do jakiego przystąpili wszyscy uczestnicy zajęć, była kolorowanka. Pięciolatki przed przystąpieniem do kolorowania musiały odnaleźć pięć różnic między dwoma obrazkami, natomiast drugoklasiści wykonali obliczenia matematyczne, aby dowiedzieć się, jakim kolorem mają zapełniać poszczególne kontury. Wszyscy pracowali w dużym skupieniu i z niedowierzaniem przyjęli komunikat, że czas spotkania dobiegł końca.

Podczas przygotowywania się przedszkolaków do wyjścia szkolni koledzy już umawiali się na kolejne wspólne spotkanie, na które serdecznie młodszych kolegów zaprosili.

 

 

Dorota Rafałkowska

Przedszkolaki pracują na szóstkę

 

 

W kwietniu przedszkolaki z grupy „Smerfy” odwiedziły nas 13, w środę. Na wspólnych zajęciach z uczniami klasy IIc realizowały powierzone im zadania. Każdy z małych gości współpracował ze starszym kolegą.

Pierwszym zadaniem było ułożenie puzzli z elementów w jednym kolorze i wklejenie w kontur narysowany na kartce. Starsi koledzy byli pod tak dużym wrażeniem poprawności i szybkości realizacji ćwiczenia, że w nagrodę wystawili przedszkolakom ich pierwsze szóstki.

Kolejnym zadaniem, do jakiego przystąpili wszyscy uczestnicy zajęć, była kolorowanka. Pięciolatki przed przystąpieniem do kolorowania musiały odnaleźć pięć różnic między dwoma obrazkami, natomiast drugoklasiści wykonali obliczenia matematyczne, aby dowiedzieć się, jakim kolorem mają zapełniać poszczególne kontury. Wszyscy pracowali w dużym skupieniu i z niedowierzaniem przyjęli komunikat, że czas spotkania dobiegł końca.

Podczas przygotowywania się przedszkolaków do wyjścia szkolni koledzy już umawiali się na kolejne wspólne spotkanie, na które serdecznie młodszych kolegów zaprosili.

 

 

Dorota Rafałkowska

Przedszkolaki pracują na szóstkę

 

 

W kwietniu przedszkolaki z grupy „Smerfy” odwiedziły nas 13, w środę. Na wspólnych zajęciach z uczniami klasy IIc realizowały powierzone im zadania. Każdy z małych gości współpracował ze starszym kolegą.

Pierwszym zadaniem było ułożenie puzzli z elementów w jednym kolorze i wklejenie w kontur narysowany na kartce. Starsi koledzy byli pod tak dużym wrażeniem poprawności i szybkości realizacji ćwiczenia, że w nagrodę wystawili przedszkolakom ich pierwsze szóstki.

Kolejnym zadaniem, do jakiego przystąpili wszyscy uczestnicy zajęć, była kolorowanka. Pięciolatki przed przystąpieniem do kolorowania musiały odnaleźć pięć różnic między dwoma obrazkami, natomiast drugoklasiści wykonali obliczenia matematyczne, aby dowiedzieć się, jakim kolorem mają zapełniać poszczególne kontury. Wszyscy pracowali w dużym skupieniu i z niedowierzaniem przyjęli komunikat, że czas spotkania dobiegł końca.

Podczas przygotowywania się przedszkolaków do wyjścia szkolni koledzy już umawiali się na kolejne wspólne spotkanie, na które serdecznie młodszych kolegów zaprosili.

 

 

Dorota Rafałkowska