Zabawy literami z przedszkolakami w IIIc Drukuj
poniedziałek, 27 lutego 2017 17:02

20 lutego w ramach realizowanego programu adaptacyjnego Smerfy w towarzystwie swoich rodziców odwiedziły uczniów klasy IIIc.

Mali uczestnicy zajęć, pod czujnym okiem starszych kolegów, wykazywali się znajomością liter. Dzieci rozpoznawały litery po dotyku przestrzennej ich wersji. Wyszukiwały również danej litery wśród wszystkich liter alfabetu o różnych kształtach i rozmiarach. Kolejnym zadaniem, z jakim się zmierzyły, było ułożenie litery z puzzli, naklejenie jej na kartkę i narysowanie przedmiotu, którego nazwa zaczyna się od wyklejonej litery. Starsi koledzy także przygotowali dla gości ćwiczenia, które wspólnie realizowali na zajęciach. Uczniowie rzucali literową kostką, a Smerfy podawały wyraz zaczynający się od wyrzuconej litery. Maluchy ćwiczyły także obraz graficzny litery i tworzyły wesoły alfabet.

 

Rodzice bacznie przyglądali się poczynaniom swoich pociech, podchodzili do ławek, sprawdzając poprawność wykonywanych zadań. Obejrzeli też na tablicy multimedialnej prezentację zawierającą sprawozdanie z dotychczasowych działań w ramach realizowanego programu, zaplecze i ofertę naszej szkoły dla przychodzących pierwszaków.

Dorota Rafałkowska

Zabawy literami z przedszkolakami w IIIc

20 lutego w ramach realizowanego programu adaptacyjnego Smerfy  w towarzystwie swoich rodziców odwiedziły uczniów klasy IIIc. Mali uczestnicy zajęć, pod czujnym okiem starszych kolegów, wykazywali się znajomością liter. Dzieci rozpoznawały litery po dotyku przestrzennej ich wersji. Wyszukiwały również danej litery wśród wszystkich liter alfabetu o różnych kształtach i rozmiarach. Kolejnym zadaniem, z jakim się zmierzyły, było ułożenie litery z puzzli, naklejenie jej na kartkę i narysowanie przedmiotu, którego nazwa zaczyna się od wyklejonej litery. Starsi koledzy także przygotowali dla gości ćwiczenia, które wspólnie realizowali na zajęciach. Uczniowie rzucali literową kostką, a Smerfy podawały wyraz zaczynający się od wyrzuconej litery. Maluchy ćwiczyły także obraz graficzny litery i tworzyły wesoły alfabet.

Rodzice bacznie przyglądali się poczynaniom swoich pociech, podchodzili do ławek, sprawdzając poprawność wykonywanych zadań. Obejrzeli też na tablicy multimedialnej prezentację zawierającą sprawozdanie z dotychczasowych działań w ramach realizowanego programu, zaplecze i ofertę naszej szkoły dla przychodzących pierwszaków.